Onze School

Bepaal je eigen TOEKOMST.

Kies voor Bertinus Collectief in Poperinge.
De Poperingse vrije scholen vormen samen Bertinus Collectief: een scholengemeenschap die garant staat voor een ruim, divers en kwalitatief aanbod. Wij zijn een enthousiast team van leerkrachten, ondersteunend personeel en onderhoudsploeg. Op 1 september 2018 startte onze eerstegraadsschool, De Keiwijzer, die ook een eigen internaat heeft. We kijken er naar uit om jou, lieve leerling en beste ouder, te leren kennen.

De Keiwijzer heet je welkom. Ons team staat voor je klaar. We willen je op een bruisende manier coachen doorheen de 2 jaar op onze school. We stimuleren je om keuzes te maken, om fouten te durven maken en om te leren uit je fouten. We willen je op ontdekking sturen om uit te zoeken welke richting je uit wil en welke studiekeuze je na 2 jaar zal maken. Bij ons op school kan je met een knipoog jezelf zijn. Op die manier willen we voor jou het verschil maken.